Alla inlägg under januari 2019

Av Carin - 19 januari 2019 09:29

Jag fick vara glad några veckor in på nya året iaf, det onda jag haft nere i vänster sida visade sig vara en liten tumör, så med andra ord har jag fått återfall på min cancer.

Just nu vet jag inte vad och hur behandlingen kommer att bli, blir det operation, blir det cellgifter eller blir det båda delarna.

Min läkare har kontaktat Umeå så får vi se vad det blir, får väl inrikta mig på att bli SkallePer igen.

Lite snopet är det för jag fick min sista Avastin behandling den 9e men jag försöker att se det så att det är bättre det händer nu när jag är inne i behandlingssvängen än att det kommer om nåt år så jag måste börja om då.

Jag har sagt till mina barn och Christer att jag vill inte ha någon som bryter ihop runt mig utan jag behöver dom som är starka och kan peppa mig att tänka positivt vilket jag försöker göra.

Jag mår bra och känner inte av tumören så mycket så ibland glömmer jag bort att jag är sjuk.

Så nu är det bara att spotta i nävarna och ta nya tag, den ska inte vinna över mig.

Ta hand om varandra det kan svänga fort


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards