Alla inlägg under november 2018

Av Carin - 21 november 2018 20:52

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen, livet rullar på och tiden går så fort

Fick ont i höften och ljumsken och även i magen nere till vänster lika som när jag sökte läkare första gången så oron kom tillbaka, träffade min läkare en extra gång och blev skickad på MTR röntgen ganska fort.

Var orolig under tiden jag väntade på svar men när hon ringde så berättade hon att ALL cancer som jag hade tidigare är borta, finns inga tecken på något i magen längre, lättnaden är obeskrivlig.

Anledningen att jag har ont på vänster sida är nog att min vänstra fot är bortdomnad delvis pga behandlingar och gör att jag går annorlunda med den vilket gör att jag belastar på ett sätt som min kropp inte är van vid.

Nu har jag tre behandlingar kvar med Avastin sen kan jag ta bort venporten och när den är borta kan jag känna att YES I MAID IT jag är fri, friskförklarad blir jag inte förrän om några år men känslan är.......... obeskrivlig jag finner inga ord. 

Kom ihåg att tala om för era nära, kära och vänner vad dom betyder för er, livet ändras fort

För mig betyder min familj och mina vänner allt och det hoppas jag verkligen att jag har visat, Kram på er alla 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards