Alla inlägg under mars 2010

Av Carin - 28 mars 2010 15:57

Idag är man trött efter en hel dag ute i friska luften och tittat på bilar och motorcyklar som tävlat i flygande kilometern, blötsnö hela dagen så man var som en dränkt katt när man skulle åka hem, vi for kl halv åtta på morgonen och var hemma igen kl halv tolv på natten, trötta men glada, träffade Johan och Bosse och det var kul för dom träffar man inte så ofta.

Nu sitter jag och väntar på att få höra från min dotter som är på förlossningen och ska föda barn, har själv ont i magen för jag är orolig.


Av Carin - 17 mars 2010 12:04

Hej alla som är pigga och glada, jag är trött som vanligt men det är jag alltid på våren så det är ingen nyhet.

Idag hade jag lite lätt panik på jobbet för jag kom inte in på datan från morgonen, var nåt stort fel tydligen, klockan blev nästan elva innan det var fixat, kunde inte göra något mer än att bita på naglarna.

Hoppas resten av dagen blir bättre.

 

Kram till alla jag känner

Av Carin - 16 mars 2010 08:27

Godmorgon världen

Idag är jag trött, sover som en stock men drömmer så mycket konstigt så jag är helt slut när jag vaknar. Kliver upp 05:10 så dagen blir ganska lång innan man kommer i säng.

Det var som tur lugnt på jobbet från morgonen, inga meddelanden på telefonen, det är skönt med en sån start.

Kram till alla jag känner

Av Carin - 15 mars 2010 13:41

Hej

Nu har jag skapat en blogg som jag kan uppdatera från jobbet på lunchen så då kanske det blir lite mer skrivet :)

 

Just nu är det spännande och se om Christer hinner få i ordning på Subaru motorcykeln som han håller på att bygga, det är meningen att han ska tävla i Ljusnedal i slutet på mars, han har massor kvar på det elekriska och han tycker det känns lite hopplöst.

 

Kram alla jag känner

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards